La cine apelezi atunci când mașina ta e în pană?
Nu suntem toți mecanici, iar atunci când te lasă mașina în drum te întrebi la cine poți apela pentru ajutor.
De ce n-am face o aplicație pentru asta? Și astfel, Peino Management s-a hotărât să dezvolte o aplicație prin care șoferii să găsească și să cheme în ajutor o firmă de tractare sau de asistență rutieră.
Twelp! if you need help
Provocarea a fost să găsim un nume cu rezonanță internațională, astfel încât să poată fi folosit și în afara României. Aveam nevoie de ceva scurt, ușor de ținut minte și care să aibă o asociere cu ideea de ajutor și eventual de tractare (tow). Din combinația tow-help a ieșit Twelp! Semnul exclamării adaugă o notă de urgență numelui.
Cum arată vizual un strigăt de ajutor?
După ce clientul a agreat numele, ne-am ascuțit creioanele și am dat drumul la Ilustrator pentru etapa a doua: identitatea vizuală a brandului și a aplicației.
Cârligul e simbolul tractării, al mâinii de ajutor primită pe șosea. Încadrat în bula de dialog, cârligul capătă semnificație. Am folosit galbenul rutier, o culoare care captează atenția și care funcționează bine în contrast cu negrul.
Plecând de la logo, am declinat culorile și simbolul în diverse materiale folosite în aplicație și am construit un brand book pe baza căruia echipa de dezvoltatori să poată construi componentele vizuale ale aplicației.
Misiunea Twelp este de a deveni cea mai folosită aplicație pentru situații de urgență rutieră în România, așa că în cazul în care mașina te lasă în drum, știi unde să ceri ajutor.