Haine noi pentru sărbătoare
Atunci când împlinești 20 de ani, merită să sărbătorești alături de prieteni. Așa a făcut și Transelectrica, unul din numele importante pe piața energiei electrice din România. A început sărbătoarea cu un logo aniversar, care urma să fie folosit pe toate materialele de comunicare.
Etapa creativă a fost însă doar începutul proiectului, pentru că apoi am trecut la dezvoltarea unui manual de identitate și de utilizare a logo-ului, astfel încât zecile de filiale Transelectrica din toată țara să urmeze aceleași reguli grafice.
În plus, am dezvoltat o serie complexă de materiale grafice, atât pentru comunicarea internă a companiei (angajați), cât și pentru cea externă (clienți, parteneri, public).
Am transformat toate aceste materiale în template-uri pe care oamenii de comunicare din filiale să le poată folosi în așa fel încât să existe unitate în imaginea companiei.
Un proiect frumos, care ne-a arătat că există profesioniști buni și în instituțiile de stat și că licitațiile publice pot aduce proiecte provocatoare.