O identitate nouă pentru o asociație globală
Contextul
Legal Netlink Alliance (LNA) este o asociație globală de firme de avocatură mici și mijlocii independente, cu membri în 35 de țări din Europa, Asia și cele două Americi. O organizație dinamică și modernă, care oferă membrilor și clienților acestora acces la o reprezentare legală de top în întreaga lume.
Problema
LNA avea nevoie de o nouă identitate vizuală, aliniată cu valorile care definesc organizația și gradul ei de dezvoltare.
Rezolvarea
Decizia de colaborare cu Arena a fost luată în urma unui pitch, în care soluțiile propuse de noi au convins boardul LNA. Astfel, am creat pentru LNA o identitate modernă și un website elegant, care să reprezinte asociația și poziția sa în lumea avocaturii.
Pictograma Legal Netlink Alliance este alcătuită din patru zale conectate între ele printr-o a cincea, care le ține împreună. Toate arată la fel, dar fiecare are o culoare diferită.
Zalele de lanț simbolizează partenerii alianței - toți sunt egali, sunt conectați împreună și asta îi face mai puternici.
Am ales o paletă de culori bazată pe albastru (seriozitate, business) și verde (natură , prospețime). Nuanțele închise sunt dominante și alternează cu cele vii, tinere. Fontul Neo Sans este modern, fără serife și folosește o nuanță gri închis elegantă, care se echilibrează vizual cu simbolul grafic.
Am declinat identitatea vizuală într-un website dinamic și intuitiv, o platformă care reprezintă cu succes organizația și în spațiul virtual. Prin noua identitate, Legal Netlink Alliance își reconfirmă poziția solidă în lumea avocaturii și statutul de liant între membrii săi.