O identitate nouă pentru o asociație globală

Contextul

Legal Netlink Alliance (LNA) este o asociație globală de firme de avocatură mici și mijlocii independente, cu membri în 35 de țări din Europa, Asia și cele două Americi. O organizație dinamică și modernă, care oferă membrilor și clienților acestora acces la o reprezentare legală de top în întreaga lume.

 

Problema

LNA avea nevoie de o nouă identitate vizuală, aliniată cu valorile care definesc organizația și gradul ei de dezvoltare.

Rezolvarea

Decizia de colaborare cu Arena a fost luată în urma unui pitch, în care soluțiile propuse de noi au convins boardul LNA. Astfel, am creat pentru LNA o identitate modernă și un website elegant, care să reprezinte asociația și poziția sa în lumea avocaturii.

Pictograma Legal Netlink Alliance este alcătuită din patru zale conectate între ele printr-o a cincea, care le ține împreună. Toate arată la fel, dar fiecare are o culoare diferită.

Zalele de lanț simbolizează partenerii alianței - toți sunt egali, sunt conectați împreună și asta îi face mai puternici.

Am ales o paletă de culori bazată pe albastru (seriozitate, business) și verde (natură , prospețime). Nuanțele închise sunt dominante și alternează cu cele vii, tinere. Fontul Neo Sans este modern, fără serife și folosește o nuanță gri închis elegantă, care se echilibrează vizual cu simbolul grafic.

Am declinat identitatea vizuală într-un website dinamic și intuitiv, o platformă care reprezintă cu succes organizația și în spațiul virtual. Prin noua identitate, Legal Netlink Alliance își reconfirmă poziția solidă în lumea avocaturii și statutul de liant între membrii săi.

Servicii: design identitate vizuală, brandbook, website