Rebranding armonios pentru
o instituție culturală cu tradiție
Filarmonica Brașov este una din cele mai reprezentative instituții culturale brașovene, cu o istorie bogată, care începe în anul 1878. Instituția se află într-un proces de modernizare, de atragere și educare a unui public tânăr, precum și de păstrare a celui tradițional.
Filarmonica avea nevoie de o identitate vizuală nouă, o bază care să susțină procesul de modernizare și dezvoltare deja început.
Ca urmare, echipei Arena Advertising i s-a încredințat sarcina de a crea o identităte vizuală unică, puternică, memorabilă, care să reflecte emoțiile pe care muzica le evocă în rândul publicului, și care să fie relevantă atât pentru public, cât și pentru orchestră.
Simbolul grafic creat pentru Filarmonica Brașov reprezintă cele două jumătăți care alcătuiesc un cerc virtuos: orchestră-public, trecut-prezent, clasic-modern.
Jumătățile se întrepătrund, interferează și formează în același timp B-rașovul orchestrei și al publicului său.
Pictograma funcționează atât ca parte a logo-ului, cât și ca element vizual cheie și poate fi deconstruită, rearanjată și repoziționată în mai multe moduri, de la patternuri la elemente de semnalizare, adăugând un element de mișcare și prospețime la fiecare manifestare. Un wordmark curat și clar completează pictograma, iar paleta de culori este deopotrivă modernă și elegantă.
Elementele de identitate se regăsesc și în website: filarmonicabrasov.ro
Project manager & creative director: Octavian Segărceanu (Sega)
Graphic designer: Florin Pavel
Strategie și cercetare: Sebastian Nanu
Website design și dezvoltare: Dan Iavorszky
__________________________________________________________