Un produs mai cu moț

Motz este brandul sub care clientul Lantmannen a intrat pe piața produselor fast-food, în segmentul ready-to-eat. Este un așa-numit french hot dog, adică un crenvurșt într-o baghetă scobită pe dinăuntru.

Rolul Arena a fost în etapa 1 să găsim un nume și să creăm o identitate pentru acest produs, iar în etapa 2 să creăm o campanie de comunicare la punctele de vânzare. Plecând de la premisa că fast food-ul e o piața cu o concurență acerbă, am știut de la început că trebuie să găsim un nume puternic, care să atragă atenția și să facă diferența în categorie. Așa am ajuns la numele Motz - pentru consumatorul român, tot ce este cu moț e mai deosebit, mai special.

Identitatea vizuală s-a bazat pe fontul "de mână" (produsele se prepară de mână înainte de servire) și sugerează prin grafică pregătirea la grătar.

Campania la punctele de vânzare are vizualuri simple, cu mesaj clar și țintit în funcție de localizare (benzinărie, galerie comercială etc.).  Atunci când vi se face foame în drumurile voastre, uitați-vă în jur - s-ar putea să vă întâlniți cu un punct de vânzare Motz!

__________________________________________________________

Servicii: naming, design identitate vizuală, brandbook, POSM