spazz

Spazz

Clientul Alvogen ne-a contactat pentru proiectul de creare a numelui, identitatii grafice si designului de ambalaj pentru un nou produs – un medicament antispastic. Proiectul a fost o provocare pe care am primit-o cu placere, avand in vedere ca in industria farma, numele de medicamente trec greu prin multitudinea de filtre impuse atat de compania mama, cat si de institutiile care omologheaza si acrediteaza produsele.

Spazz a iesit castigator dintr-o serie de peste 100 de nume pe care le-am generat pentru acest produs, datorita rezonantei sale, usurintei de pronuntare si memorare, precum si legaturii puternice cu categoria din care face parte produsul, antispasticele. Pentru logotip am ales un font puternic si usor lizibil, care sa iasa usor in evidenta in orice context.

Designul de ambalaj a plecat de la premisa ca produsul trebuie sa se evidentieze usor la raft – de aici si contrastul de culoare de pe cutie. Ne-am dorit un design simplu si aerisit, care sa includa cat mai putine elemente si sa graviteze in jurul logotipului.

  • Categories
    design de ambalaj, Identitate, Vedete

Related Works